Reklamasjon

Dersom du oppdager en feil på en vare ber vi deg kontakte oss snarest mulig via dette skjemaet. For reklamasjon på Bergans produkter, se under skjemaet.

For å kunne gi deg god og raskest mulig hjelp ber vi om at du opplyser om følgende:

Feks: DWSXDFAAA

Forklar så nøyaktig som mulig hva som er feil og hva som evt har skjedd

Vi er opptatt av å håndtere reklamasjoner så raskt som mulig ovenfor deg som kunde og da har vi erfart at vi fort blir bare mellomleddet i en sak som løses raskt direkte med leverandør. Vi har gode erfaringer med våre leverandører og at de kommer til å hjelpe deg med din utfordring. Hvis du vil at vi allikevel skal håndtere dette for deg er det bare å sende informasjon via skjemaet over.

Bergans: 

Den raskeste måten å løse denne på er å kontakte Bergans direkte, forklaring følger:

Ved reklamasjon av Bergans, så må det sendes en e-post til: kundesenter@bergans.com
Merk emnefeltet tydelig med "REKLAMASJON" og hva reklamasjonen gjelder. 

I e-posten må det ligge med bilde av skade/feil, samt kvitteringen fra ditt kjøp.

Hvis du ikke får tilbakemelding eller hjelp, ta kontakt med oss igjen så skal vi bistå for å få løst saken din. 

Norrøna: 

Den letteste måten løse denne saken på er å kontakte Norrøna direkte, forklaring følger:

For reklamasjon på Norrøna, så trenger skjemaet i denne linken å fylles ut: https://www.norrona.com/nb-NO/hjelp-meg/registrere-serviceordre/
Du vil da få ett skjema som heter "Claim" når den er ferdig utfylt, denne må skrives ut og legges i pakken sammen med kvittering.

Skulle du derimot ikke få den hjelpen du har krav på er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å løse saken. 

Douchebags:

Den letteste måten løse denne saken på er å kontakte Douchebags direkte, forklaring følger:


Alt av Douchebags tar direkte med dem her: https://douchebags.com/warranty 

Skulle du derimot ikke få den hjelpen du har krav på er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å løse saken.

Produkt lagt til i ønskelisten