VELKOMMEN TIL SPORTSDEAL

Hei og velkommen til SportDeal. Du er nå inne på vår kundeservice side, her skal du finne all informasjon du har behov for. Føler du for å ringe oss benytter du nummeret under, eller send oss en epost ved å bruke skjemaet. Ha en flott dag! Have a great day !

CONTACT INFO

  •  

    Vi er en del av Sport 1 Tuven AS med org. nr 997 181 557MVA Inger Floods Veg 14, 3676 Notodden

  • 350 11 740

Feks: DWSXDFAAA

F.eks LL9875X

Forklar så nøyaktig som mulig hva som har skjedd og hva som evt har skjedd.

VANLIGE

SPØRSMÅL (FAQ)

BYTTE

Last ned returskjema her: Returskjema

Returetikett henter du ut ved å klikke på denne linken her: RETURSLIPP

Denne kan skrives ut eller lagres som en QR-kode for å se skrive ut i posten sine lokaler.

Vi tilbyr GRATIS bytte dersom du følger denne veiledningen

Metode 1 (Raskest)

1. Legg inn ny bestilling på det du ønsker å bytte til.

2. Skriv inn ordrereferansen (kun bokstaver) på returskjemaet for ny og gammel ordre.

Summen krediteres for den "gamle" ordren når vi mottar den (uten noe ekstra kostnad), den nye ordren din blir gjeldene.

METODE 2 (SE VILKÅR I MENYEN UNDER):

1. Skriv inn ordrereferansen (kun bokstaver) på ordren du returnerer øverst på returskjemaet.

2. Fyll inn i byttefeltet på returskjemaet på hva du ønsker å bytte til.

Benytter du deg av denne metoden blir bytte opprettet så fort vi mottar returen din og tilsendes deg så fort som mulig.

FREMGANGSMÅTE FOR METODE 1 OG 2:

1. Returskjemaet pakkes inn ferdig utfylt med returen din og sendingslippen festes utenpå forsendelsen.

2. Leveres på ditt nærmeste postkontor/Post-i-butikk.

Hvis du ønsker å bytte en SALGSVARE, ta kontakt med kundeservice via skjemaet over.

For å få tilbakebetalt beløpet og/eller få godkjent bytte, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker.


Åpne originalemballasjen så fint det lar seg gjøre. Om du mottar en vare uten emballasje fra oss ser du bort fra emballasjen, mens resten av punktene gjelder.

For at metode 2 skal være gyldig så må varen du ønsker å bytte ha lik pris på produktet du bytter inn og/eller være samme produkt

BYTTE/RETUR

Det er ikke noe problem, ta kontakt med oss så sender vi deg evt returskjema og/eller sendingslapp til deg.

Iflg angrerettloven er det kunden som må stå for frakten tilbake til oss. Vi har valgt å tilby en billigere løsning, dere bruker da vår fraktavtale med posten. Dette gebyret dekker da opp vår kostnad, billigere for deg! Bytte er gratis

Når våre kunder sender tilbake varer pga bytte eller rett og slett ikke ville ha varen legger vi ut denne til rabattert pris på nettsiden. 

Varen er kontrollert og er like fin som ny. Skulle du oppleve at den ikke lever opp til forventningene så kan du returnere den tilbake til oss som normalt. 

REKLAMASJON

Dersom du oppdager en feil på en vare ber vi deg kontakte oss snarest mulig via dette skjemaet. 

Se også under skjemaet for varemerker med spesifikke reklamasjonsløsninger, kan raskt spare deg for mye tid. Når det er sagt så skal vi selvfølgelig hjelpe deg om du ønsker det

Den raskeste måten å løse denne på er å kontakte Bergans direkte, forklaring følger:

Ved reklamasjon av Bergans, så må det sendes en e-post til: kundesenter@bergans.com

Merk emnefeltet tydelig med "REKLAMASJON" og hva reklamasjonen gjelder. 

I e-posten må det ligge med bilde av skade/feil, samt kvitteringen fra ditt kjøp.

Hvis du ikke får tilbakemelding eller hjelp, ta kontakt med oss igjen så skal vi bistå for å få løst saken din.

Den letteste måten løse denne saken på er å kontakte Douchebags direkte, forklaring følger:

Alt av Douchebags tar direkte med dem her: https://douchebags.com/warranty 

Skulle du derimot ikke få den hjelpen du har krav på er det bare å ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg med å løse saken.

Den raskeste måten å løse denne på er å kontakte Polar direkte, forklaring følger:
For kundestøtte så må elektronisk skjema for brukerstøtte fylles ut. Dette finner du HER

De kan også nåes på telefon: +4723172500

Polar har også en bred guide for feilsøking av produktene sine, mer informasjon om dette finner du HER

Ved reklamasjon/service henvendelser følger du henvisingen HER

Hvis du ikke får tilbakemelding eller hjelp fra leverandør, ta kontakt med oss så hjelper vi med å få løst saken din.

Den raskeste måten å løse denne på er å kontakte Garmin Direkte, forklaring følger:
For kundestøtte, service/reklamasjon så må elektronisk skjema fylles ut (ligger under epost fanen)
Garmin hjelpesenter

De kan også nåes på telefon: +4769799430

Garmin har også en bred guide for feilsøking på produktene sine, mer informasjon om dette finner du HER

Hvis du ikke får tilstrekkelig hjelp eller tilbakemelding fra leverandør, ta kontakt med oss så skal vi bistå så godt vi kan for å få løst saken din.

RETUR

Last ned returskjema her: Returskjema

Returetikett henter du ut ved å klikke på denne linken her: RETURSLIPP

Denne kan skrives ut eller lagres som en QR-kode for å se skrive ut i posten sine lokaler.


Dersom du ønsker å velge annen forsendelsemetode enn vår returetikett, er det selvsagt helt opp til deg.

Vi refunderer ikke utlegg for fraktkostnader du har valgt selv.

1. Fyll ut returskjemaet

 

2. Legg returskjemaet sammen med det du skal returnere. Bruk gjerne SportsDeal-posen du mottok fra oss eller en annen tett forpakning dersom du ønsker det.


3. Fest sendingslippen utenpå forsendelsen og lever den til ditt nærmeste postkontor/post-i-butikk

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen sendes tilbake i samme stand som da du mottok den. Det vil si i originalemballasje, med alle merkelapper hengende på, uten lukt eller merker.

Åpne originalemballasjen så fint det lar seg gjøre. Om du mottar en vare uten emballasje fra oss ser du bort fra emballasjen, mens resten av punktene gjelder.

Dersom du returnerer en brukt vare, vurderer vi varens verdireduksjon, og tilbakebetaler varens brukte verdi. En vare uten originalemballasje, merkelapper eller med lukt/merker vil anses som brukt og hele beløpet vil ikke være kvalifisert for tilbakebetaling.

Vi har et returgebyr på 79,- for returer u/bytte ved bruk av vår returetikett fra posten.no/retur for å dekke frakt frem og tilbake til oss.

Sykler og El-sykler har eget returgebyr på 199,- for å dekke frakt frem og tilbake til oss.

Produkt lagt til i ønskelisten